johannamuller.blogg.se

TJENA! Alla människor välkommen till min blogg!

Bara jag som undrar eller?

Publicerad 2014-12-29 19:08:46 i Allmänt,

Är det bara jag som undrar varför det finns en "ogilla" knapp på Youtube?
För jag tänkte om man vill få bort näthat och nätmobbning o sånt så kanske det är bättre att ta bort den knappen..
Jag vet att det flesta som tur inte bryr sig men ingen vill väl ändå ha en ogillning på sin video/inlägg?!
Jag tycker att det är så himla onödigt att ha den där knappen.
Vissa kanske tycker att det är löjligt men det är i alla fall en grej jag stör mig på. Jag tycker inte att det är jätte farligt men ja det är nånting som dom kanske borde ändra på.
Sen kanske det är nån som säger nu "Ja men då kan man ju lika gärna ta bort att man kan kommentera" men skillnaden är att en dålig/taskig kommentar kan man anmäla men inte en ogillning.
Jag skulle inte direkt bli ledsen om jag fick en ogillning på min video men jag skulle bara tycka at det var onödigt jag menar om man inte gillar klippet så måste man ju inte kolla på klippet. Förstår inte på mig vissa människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela